maanantai 11. marraskuuta 2013

Viledan buzzausta



Viimeisimmässä buzzador-kampanjassa pääsin testaamaan Viledan rättejä.
Täytyy kyllä tunnustaa, että jos joku olis 15-20v sitten kertonu, että tuun moisesta paketista ilahtumaan, niin vastaus olis tainnut olla jotain melko painokelvotonta.
Ihmeellisesti siivous on alkanu olla päänvaiva vasta sen jälkeen kun lapsia on siunaantunu. :)
Vanhuus kai vaivaa....

No joo, asiaan. 
Buzzaror toiminnasta oon postannut aiemminkin, mm täällä asiasta lisää tietoa.
Tiivistetysti:
Saan maksuttomasti tuotteita joita testaan ja jaan ystäville testikappaleita. 
Sitten kerron mielipiteeni netin kautta. 
Helppoa. 
Ja kiva tutustua tuotteisiin, joita ei muuten välttis tulis kauppareissuilla ajateltua.

Näistä Viledan tuotteista mulla ei oo pahaa sanaa sanottavana.
Laaturättejä, joita on kiva hyödyntää joulusiivouksessa.
Vaikka en mä vieläkään oo niiiin vanha, että siivoaminen olis hirveän kivaa.
Luonnevika, luulisin...

4 kommenttia:

  1. Minäkin ilmottauduin buzzadoriin mukaan. Jossain vaan piti kaiketi käydä kurkkimassa, josko ois itselle sopivia tuotteita markkinoitavana. En ole vielä käynyt, pitänee korjata asia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa käydä täyttämässä ne omat tiedot, kiinnostuksen kohteet yms. Ja se kun on oma blogi, kantsii ilmoittaa myös. Laittavat sitten sähköpostia kampanjoista. :)

      Poista
  2. Tuohan olis ollut kiva paketti testattavaksi.Ihanan värisiä rättejä..Minä kyllä tykkään siivouksesta ja kivoilla tuotteilla se on mukavaa.Kai.
    Pitäisi tutustua tuohon buzzador juttuun.Josko vaikka innostuis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kurkata. Tämä on helppo, ilmainen ja tosiaan saa testattavaks juttuja joita ei välttis muuten tuu kokeiltua.
      Mä oon nyt sillä fiiliksellä, että siivoaminen tuntuu ihan kaamealta...ei auta rättien väritkään. :) Jos hakis lumikolan ja siivoais sillä lasten huoneet...

      Poista