tiistai 25. tammikuuta 2011

Tunnustus




Tämän tunnustuksen sain JaanaElinalta jokin aika sitten, mutta nyt vasta ehdin tekemään asialle mitään.
Kiitoksia todella paljon Jaanalle! Tämä todella lämmitti mieltä! On aina mukava kuulla, jos joku pitää blogistani ja ehkä saa jotain ideoita täältä.

Nyt minun siis pitäisi kertoa 7 paljastusta itsestäni ja sitten jakaa tämä tunnustus eteenpäin 15 blogiin.
Jaahas...mitäs mä kertoisin...sattumanvaraisessa järjestyksessä, mitä nyt mieleen sattuu tulemaan:

1. Olen koukussa sipseihin ja lukemiseen. Yhdessä ja erikseen, kumpikin käy. Valitettavasti harvemmin luen mitään sivistävää... "Hömpänpömpän" lukeminen on rentoutumiskeinoni.

2. Olen ammatiltani lähihoitaja. Onnekseni olen aivan loistavassa työpaikassa, jossa on mukava olla töissä.

3. Haluaisin olla paljon pikkutarkempi ihminen siivouksen yms järjestyksen kanssa, mutta taidan olla enemmän Peppi Pitkätossun sukua. Kunhan on sinne päin, niin riittää.

4. Kesällä vietän ensimmäisen palkallisen 4vk lomani. Sitä odotellessa.
5. Leipomisen ihanassa maailmassa(kin) minulla on vielä paaaaljon mielenkiintoista opittavaa. Toivottavasti leipominen kiinnostaa vielä silloinkin kun lapset ovat vähän isompia ja aikaa, energiaa ja työrauhaa on ehkä enemmän

6. Koen olevani luonteeltani realistinen optimisti. 
7. Olen onnellinen miehestäni, lapsistani ja ihanista läheisistäni joihin lasken kuuluvaksi sekä sukulaisia että ystäviä! <3

Valitseminen on aina niiin vaikeaa, kun kaikki blogit ovat ihania... Mutta näin tällä kerralla.
Tunnustuksen siirrän eteenpäin näihin blogeihin:


Tuota edellistä postausta on käynyt hurjan moni katsomassa. Paljon kiitoksia kaikille siitä, toivottavasti olette ilmoittaneet havainnoista, jos sellaisia on ollut!
Asiassa on edistytty paljon, toivottavasti se pian selviää kokonaan. 




8 kommenttia:

  1. Kiitos, tämä lämmittää kovasti mieltä näin kovana pakkaspäivänä.. =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sumi!!öö,,mihin osoitteeseen olet laittanut s-postia??selasin juuri hotmailia ja sinne ei ainakaan ole tullut!

    VastaaPoista
  3. Kiitos tunnustuksesta, ilahduttaa aina tietää että joku tykkää :) Täytyy tässä joku päivä paneutua noihin kysymyksiin...

    VastaaPoista
  4. Ihan hämmästyneenä täällä luen juttua :) kiitos kovasti!!! tähän pitää hiukka keskittyä.. joten laitan eteenpäin kun olen kunnolla toipunut (nielurisaleikkauksesta)
    tää ilahdutti kovasti :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos tunnustuksesta! Nyt kun osaisin sen blogiini laittaa :D

    VastaaPoista
  6. Ohoh nyt vasta kerkisin kommentteja selaamaan lävitse, ja huomasin tämän ihanan yllätyksen joka täällä mua odotteli! :o Voi KIIIITOS Sumi, olipa tosi kiva ylläri! : )))

    Ja kiitos toisesta viestistäsi myös! Tosi pitkään pitää joo jännittää, että toteutuuko tuo oppisopimus-unelmani... :o Mutta toivottavasti tää odotus on sitten sen arvoista! Pidetään peukut pystyssä : )

    + Letut todellakin on iiiihania :-)

    VastaaPoista